Mini Haul kosmetyczny

Cześć wszystkim :)
Wszyscy, którzy czytają mojego bloga wiedzą, że ferie spędziłam u swojej cioci w Holandii. Oczywiście czas minął tak szybko, że nim się obejrzałam, już przyszedł poniedziałek i trzeba było wracać do szkoły.
W Holandii udało mi się oczywiście udać na zakupy. Stwierdziłam, że haul, który dla Was przygotowuję będzie się składał z kilku części. Dzisiaj pokażę Wam nowości kosmetyczne, a ubrania, które zakupiłam będą zestawiane ze sobą, aby było mniej robienia zdjęć itd :)

No to przechodzimy do głównego tematu! :)



 Pierwszą rzeczą z której ogromnie się cieszę jest paleta cieni z firmy Make up Revolution. Składa się ona z 12 przepięknych cieni. Na pewno nie obejdzie się bez makijażu wykonanego właśnie tą paletką :)





Kolejnymi kosmetykami są tusz do rzęs Maybelline oraz pomadka ochronna Baby Lips.
Ten tusz pokazywałam Wam już w moich ulubieńcach i postanowiłam kupić kolejne opakowanie.
Na sam Baby Lips polowałam już od dłuższego czasu, aż w końcu znalazł się on w moich rękach :)

Znacie te produkty? 

33 komentarze:

  1. całe wieki, nie miałam tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka rzeczywiście piękna, a maskarę miałam ale bardzo dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest genialna. Szkoda tylko, że są tam same połyskujące cienie, ale i tak jest super :) Przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa niestety tylko trzy matowe

      Usuń
    2. A to i tak spoko :) Na zdjęciu wszystkie błyszczą, myślałam, że nie ma żadnych :D

      Usuń
  4. Ta paltka już od dawna siedzi mi w głowie i chyba czas ją kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna paletka a tusz miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletki MUR mają super pigmentację, i mnie zaskoczyły też swoją wielkością!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Iconic 2 i jestem moją perełką! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu miałam ochotę na Iconic 3, ale zrezygnowałam i kupiłam kilka pojedynczych cieni z Inglota. Natomiast swego czasu Death by Chocolate z MUR mocno męczyłam, niedługo pojawi się u mnie recenzja - cykl o czekoladowych paletach ;)

    Dodaję do obserwowanych ;)
    _________________________________
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cienie <3

    Zostałaś wybrana do mojego konkursu, w którym można wygrać bluzę z sklepu mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł! Wejdź na mojego bloga i dowiedz się więcej - > ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paletka ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory ma ta paleta :) lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie tę samą paletkę :)) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam paletkę iconic 2 i spisuje się dość dobrze. Tusz miałam. Kiedyś był moim ulubieńcem przez dobre kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam paletkę podobną i ją uwielbiam ;) chcę zamówić jeszcze iconic 2;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kosmetyki, uwielbiam tego typu posty! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą paletę cieni jak i tusz do rzęs. Idealnie rozczesuje włoski i przy makijażu rzęsy prezentują się pięknie.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Mur mam paletkę białą czekoladkę :) ogólnie bardzo fajne produkty ma Mur w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest to jeden z moich ulubionych tuszy
    Pozdrawiam :D
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę paletkę iconic 3 :D jestem mega zadowolona, choć spadła mi kilka razy cienie są w jednym kawałku :)) a tuszu volue colosal używam na co dzień :) Obserwuje i zapraszam do mnie do obserwacji ;))
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna paletka :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj znac jak spisuje się paleta :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka cieni jest naprawdę godna polecenia. Za niewielką cenę kupujesz trwałe, mocno napigmentowane kolory:) Jedynym minusem jest to, że bardzo szybko rozpadło mi się opakowanie...
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletkę zamierzam kupić, a co do pomadki i tuszu to znam i bardzo lubię.:)
    Szkoda tylko, że ten tusz tak szybko mi zasycha.

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko pomadkę Baby Lips :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odwiedzić każdego komentującego!
Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 beamye , Blogger