Bransoletka PANDORA

Witajcie w kolejnym poście! :)

Jak tam po świętach? Mam nadzieję, że miło spędziliście ten czas i dobrze wypoczęliście :D Ja swoje święta spędziłam w Holandii :) Połączenie zwiedzania z odwiedzinami rodzinki to zawsze dobry pomysł ;)

Niedawno wybrałam się z chłopakiem do Westfield na małe zakupy i weszliśmy do Pandory, aby znaleźć prezent urodzinowy dla mnie. Marzyłam o takiej bransoletce już od długiego czasu, aż w końcu się doczekałam! no i dodatkowo dostałam go nawet dwa tygodnie przed urodzinami :p
Mój ukochany sprawił mi niesamowity prezent, jak zawsze zresztą ;) Wybrałam sobie od razu jednego charmsa oraz jeden wybrał mój chłopak. Oczywiście on wziął serduszko, a ja kotka. Pragnęłam wziąć od razu kilka innych ale stwierdziłam, że nie ma co tak szaleć od razu :D Wszystko na spokojnie i w swoim czasie, bo zbankrutuje haha!
Wybraliśmy bransoletkę z takim serduszkiem z drobnymi cekinkami a Pani dobrała mi odpowiedni rozmiar. Na środku sklepu był wystawiony stolik, gdzie można było sobie spersonalizować taki prezent. Co uważam za duży plus i mega ułatwienie, choć oczywiście w takim miejscu większość charmsów była droższa i polecam w takich sklepach rozglądać się dosłownie wszędzie, bo sama żałuję, że nie wzięliśmy czegoś tańszego. W cenie tego jednego miałabym dwa! Jednak to nie zmienia faktu, że jestem mega zadowolona.
Wszystko zostało bardzo ładnie zapakowane w białe pudełeczko a następnie w torebkę.
Jest to na pewno super pomysł na prezent, dodatkowo na każdą inną okazję wystarczy kupić tylko charmsy! Hahaha :)




Co sądzicie o takim prezencie? Posiadacie swoje bransoletki z pandory? 

30 komentarzy:

  1. Śliczna- ten koci charms uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bransoletka, nie jestem fanką biżuterii, ale taką bym sobie sprezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ten kotek mnie totalnie urzekł ;)

    Udanej majówki buziaki:*
    Nowy post -> WWW>KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cute! Love these charms!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest super! Uważam, że jest to świetny prezent. Ja mam taką bransoletkę, ale niestety nie oryginalną. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful!! <3

    https://www.emmarenata.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ładnie zapakowane :) Ten kiciuś najlepszy <3 :D
    DOMowe okruchy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę minimalistyczne bransoletki, ale Twoja jest bardzo ładna. Fajne sa te pandoki z grawerami, wtedy zyskują na wartości sentymentalnej.

    https://sar-shy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza bransoletka, bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna. Biżu najlepszym prezentem hehe <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale uroczy jest ten dodatek z główką kotka 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, super w tych bransoletkach, że można je personalizować i dokładać nowe elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki są super, sama mam kilka w swojej kolekcji. Pasują na co dzień, jakieś wyjście, zawsze. Ostatnio na https://www.pranashop.pl/pol_m_Bransoletki-srebrne-301.html moją uwagę zwróciły srebrne bransoletki z kamieniami szlachetnymi. Przepiękne są te różne kamienie, efektownie taka bransoletka na ręku musi wyglądać. Chyba się skuszę na małe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  15. W przypadku biżuterii korzystam wyłącznie ze sklepu internetowego https://www.blingart.pl/ , ponieważ za rozsądne ceny można zakupić przepiękną biżuterię z grawerem. Ich oferta jest bardzo rozbudowana, dlatego uważam że każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety jakość Tous i Pandory pozostawia wiele do życzenia. Nie warte swojej ceny moim zdaniem. Ja lubię biżuterię, ale jak mam kupić złoto czy srebro to wolę udać się do złotnika. Tak samo perły kupuję tylko od sprawdzonego sprzedawcy i rzeczoznawcy ze sklepu Gemapolis.pl. Noszę tylko to, co prawdziwe i jakościowe. Dzięki temu mam biżuterię na lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odwiedzić każdego komentującego!
Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 beamye , Blogger