czwartek, 4 lutego 2016

Gdzie lecę i co ze sobą zabieram? ✈

Cześć wszystkim :)
Jak już wspominałam w ostatnich wpisach, jutro, tj. 5 lutego lecę do Holandii. Tam mieszka moja ciocia i właśnie ją lecę odwiedzić.
Będę podróżować tam wraz ze swoim bratem, więc jeśli bedzie on na tyle miły, może pojawi się jakieś OOTD z lotniska :)
A teraz przechodzimy do tego jakie kosmetyki ze sobą biorę. Zapraszam :)










 


 Do twarzy biorę krem BB z ziaji w odcieniu naturalnym oraz odkład z essence, który pojawił się w ostatnich ulubieńcach. Następnie w mojej kosmetyczce znajdzie się korektor z KOBO, jak dla mnie niezawodny :)



Zabieram ze sobą również puder z Lovely, bronzer z Astora oraz rozświetlach z Lovely w odcieniu GOLD :)



Do makijażu oka nie zabieram żadnych cieni, bo nie są one mi tam potrzebne. Natomiast zabieram ze sobą dwa tusze, jeden z Rimmela, a drugi z Maybelline. Zabieram również eyeliner z miss sporty, a także żel do brwi z WIBO.

Do włosów Tangle Teezer oraz jedwab z Bioslika.


A do samego wykonania makijażu... Gąbeczka z Primarka, pędzelek do pudru, bronzera oraz rozświetlacza :)


Jeśli ktoś lata samolotami, to wie, że kosmetyki muszą zmieścić się w litrowej folii. 
Tak oto prezentuje się moja zapakowana folia. :)
Zapomniałam zrobić zdjęcia produktów do ust, bądź je przez przypadek usunęłam :(
Zabieram tylko trzy produkty. Carmex klasyczny, kredka matująca z Golden Rose w nr 10 oraz pomadka z WIBO. 

Jeśli chcecie być na bieżąco jutro ze mną podczas podróży, 
to zapraszam na mojego snapchata :)
nick: beadreams97

Pozdrawiam :*

24 komentarze :

  1. Miłej podróży kochana :*
    Ja mam taki sam krem BB :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      U mnie się sprawdza, a u Ciebie ? :D

      Usuń
  2. Też posiadam szczotkę TT :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej wyprawy. Świetny kolor ma Twój TT. Nigdy takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. great post as usual :)I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej podróży! Świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej podróży ;*
    Ja miałam być na wakacje w Holandii, ale coś nie pykło...

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za tym kremem BB z Ziaji, nie kryje nie doskonałości (przynajmniej u mnie) ;/

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Ja tego kremu używam zamiast podkładu gdy nie potrzebuje mocniejszego krycia :)

      Usuń
  7. Przyjemnej podróży :*
    W taką folię muszą by spakowane w bagażu podręcznym?
    Ja zawsze kosmetyki pakuje do walizki kosmetyczkę i leżą zawsze w kosmetyczce i nigdy nie zdarzyło się aby ktoś je wyjmował mi podczas prześwietlenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie kosmetyki w bagażu podręcznym powinny się w tym znaleźć.

      Usuń
  8. udanego pobytu! <3:D / Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej wycieczki :) kochana jeśli mogę coś doradzić to zamienilabym serum z biosilka na inne bo te zawiera wysuszajacy alkohol:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam :o dziękuję za informacje :)

      Usuń
  10. Udanej wycieczki :) uwielbiam szczotkę TT :)Do włosów bardziej od jedwabiu polecam olejki orientalne Marion :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.