niedziela, 7 lutego 2016

Fryzury na co dzień | do szkoły :)

Hej kochani :)
Pierwszy wpis tego typu na moim blogu, ponieważ przedstawię wam dzisiaj kilka szybkich i prostych fryzur na co dzień :) Wygodne i szybkie upięcie to podstawa. A może wolicie nosić rozpuszczone włosy? U mnie to zależy od dnia :)
Zapraszam do oglądania :)

Pierwsza fryzura śliczna i prosta do wykonania.
Idealna na co dzień, a nawet na imprezy :)
Jak wykonać:
1. Robimy kucyka nisko.
2. Przy głowie robimy małą dziurkę, przez którą przekładamy całego kucyka.
3. Włosy przy twarzy układamy do woli, ja zazwyczaj spinam je do tyłu za pomocą wsuwek :)
I fryzurka gotowa! :*
















Drugą fryzurą, którą często noszę to zwykłe, rozpuszczone włosy. Jak widzicie, moje włosy lekko się falują, ale zawsze można je wyprostować lub bardziej pokręcić :)
















Jeśli, lubicie loki wykonane naturalnym sposobem, bez użycia lokówki czy prostownicy, to ta fryzura jest idealna dla Was! Ja takie loki uzyskałam dzięki zrobionemu na noc jednemu warkoczykowi.
Takie pofalowane włosy możemy nosić rozpuszczone lub spięte w kucyk :)














I już ostatnią fryzurką jest oto taki "warkocz". Fryzura wygląda ciekawie i jest również prosta. Wystarczy związać włosy a następnie zrobić "dziurkę" powyżej gumki i tam przełożyć włosy. Czynność oczywiście powtarzamy. Ja lubię większe odstępy, dlatego na moich włosach tę czynność wykonuję dwa razy. Spięłam również grzywkę do góry. Ładny efekt możemy osiągnąć poprzez natapirowanie grzywki. Wyciągami jakieś krótsze włoski, zakręcamy delikatnie i fryzurka gotowa! :)




Jak Wam się podobają fryzury przedstawione przeze mnie? 
Może również któreś z nich wykonujecie?
Pozdrawiam :*

drugi blog || insta



Follow my blog with Bloglovin

24 komentarze :

  1. Bardzo ładnie Ci w rozpuszczonych włosach, nie prostuj- delikatne fale są teraz w modzie, a po drugie- dodają Ci uroku!

    Zapraszam na walentynkowe rozdanie a także na zabawę organizowaną na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są juz wystarczająco zniszczone dlatego rzadko używam prostownicy czy innych sprzętów :)

      Usuń
  2. Ja praktycznie zawsze chodzę w rozpuszczonych :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 uwielbiam. Mama mnie kiedyś tak czesała <3
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fryzurki :) Ja uwielbiam fale, a sama na swoich włosach ich nie potrafię zrobić. Próbowałam wszystkiego :D Nie mam talentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Twoje włosy są z natury proste :D

      Usuń
  5. fajne pomysły :) www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są cudowne :) super post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia fryzura świetna. Mamy tej samej długości włosy także wypróbuję ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te fryzury i każda pasuje do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello,

    So beautiful ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że pierwsza fryzura znacznie lepiej prezentowałaby się z jasnymi wsuwkami ;) Bardzo ładny kolor włosów. Pozdrawiam!
    kolibera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale ten kolor również mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  11. kurde chciałabym zacząć kombinowac z włosmai xD jedyne co to chdoze w rozpuszczonych i nic więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też często robię warkoczyki na noc, niestety zawsze za ciasne i włosy wyglądają jak pokarbowane, więc trzeba przeczekać godzinę, żeby wyjść i nie wyglądać jak 5-latka :) Ja akurat często w kokach chodzę, nic się na oczy nie sypie przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.