poniedziałek, 29 lutego 2016

Date night :)

Hejka kochani :)
W ostatnią sobotę wybrałam się z moim chłopakiem do kina na film pt. "7 rzeczy których nie wiesz o facetach". Film bardzo mi się podobał, można było się i pośmiać i popłakać. Przyznam szczerze, że kiedy to oglądałam rozmyślałam też nad moim życiem... ;)

Brakowało mi już takich wyjść co weekend. Kiedyś dużo imprezowaliśmy, co tydzień coś robiliśmy, a od jakiegoś czasu nie wychodzimy już praktycznie nigdzie :/

Chciałam Wam po prostu wstawić kilka zdjęć z tego dnia :)

Musze Wam też powiedzieć, że ścięłam swoje włosy o prawie 10 cm i jestem z nich zadowolona :)




Delikatny makijaż został wykonany paletką Makeup Revolution, która pojawiła się w ostatni haulu,
oraz paletką ze Sleek'a.




A Wy jak spędziłyście weekend? :)


--------------------------------------------------------------------------------------

Poszukuję chętnych osób do założenia wspólnego snapchata.
Wiem, że już coś podobnego istnieje i kilka dziewczyn tam dodaje snapy (snapbloggers)
Więcej informacji u mnie, wystarczy napisać na e-maila :)


SNAPCHAT beadreams97
INSTAGRAM beadreams97

39 komentarzy :

  1. Ja spędziłam go w pracy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisałam pracę dyplomową :D świetnie spędziłaś weekend :) Ja jutro wybieram się do kina na Zwierzogród :) Ja i mój Ukochany uwielbiamy filmy animowane, a ten zapowiada się świetnie. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moim chłopakiem po 8 latach związku to już praktycznie nie wychodzimy ;< Raz na miesiąc może znajdziemy czas, a tak poza tym to ciężko znaleźć czas :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to juz tak z przyzwyczajenia :(

      Usuń
  4. Też planuję iść na ten film. W ten weekend byłam z braciakiem na Zwierzogrodzie, mimo że bajka, to świetna!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, uwielbiam cienie Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, uwielbiam cienie Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz. Ja jakoś nie lubię chodzić do kina. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jutro zamierzałam się wybrać do kina na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez z moim chlopakiem nie wychodze juz tak czesto jak kiedys.
    Moze skusze sie na obejrzenie tego filmu jesli polecasz.

    Pozdrawiam,

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuje wybrać się na ten film :) Ah chyba w każdym związku przychodzi czas kiedy nie wychodzi się tak jak na początku. Ale myślę że jak zaproponujesz coś spontanicznie to się wyrwiecie częściej gdzieś :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej taki czas nie powinien nadejść, skoro osoby są ze sobą i się kochają. A skoro tak jest, to prawdopodobnie coś nie tak. Ale oby nie! A filmu nie widziałam, ale chciałabym zobaczyć :)

      www.linailia.blogspot.com

      Usuń
    2. Kazdy zwiazek to chyba przechodzi:)

      Usuń
  11. Porozmawiaj z chłopakiem o tym, że chciałabyś wychodzić gdzieś częściej i na pewno to zrozumie :)
    Bardzo proszę o głos na parę nr 5 na stronie osobnica.pl/konkurs
    Więcej info na blogu! Polecam blogi osób które oddają głos :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tak to dziala niestety ;)

      Usuń
  12. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym obejrzeć ten film ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też planuję iść na tą komedię, ale czekam na dzień kobiet, zrobię sobie mały wypad z siostrą :)

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, wypad z siostra zawsze spoko :)

      Usuń
  15. Ja z moim chłopakiem widuję się tylko raz w tygodniu, w sobotę, on studiuje, a ja uczę się w liceum, nie ma opcji, żeby widywać się kilka razy w tygodniu, bo mieszkamy w dwóch różnych miastach, dlatego dobrze Cię rozumiem, tęskni się za wspólnym spędzaniem czasu :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokladnie tak samo jak Ty :)

      Usuń
  16. Moi rodzice byli na tym filmie :) ja teraz zapuszczam włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niestety nie mogę zapuszczać bo straaasznie się niszczą

      Usuń
  17. Też zastanawiałam się nad tym filmem :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję :)
    Poklikasz u mnie w najnowszym poście- byłabym ci bardzo wdzięczna, ponieważ staram się o współpracę


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam się też wybrać na ten film. Byłam na planecie singli i był cudny, więc mam nadzieję, że ten też taki będzie. Co do treści postu to po jakimś czasie jest tak, że na początku się tyle rzeczy robiło razem, a po jakimś czasie się to chyba "wypala" i siedzimy ciągle w domu.. Zapraszam do wspólnej obserwacji, ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hah o co chodzi z tymi zdjęciami z motywem psa?:D widziałam to już u kilku osób i nw :D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tym filmie i muszę go koniecznie obejrzeć :) A zdjęcia wyszły super,a zwłaszcza oczu :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.