niedziela, 3 stycznia 2016

Zestaw startowy SEMILAC 馃巹

Hej kochani :)
Przychodz臋 do Was z wpisem na temat zestawu startowego z Semilaca. Ja taki zestaw dosta艂am od swojego ch艂opaka na 艣wi臋ta. Uda艂o mi si臋 go wyb艂aga膰, aby da艂 mi go troch臋 wcze艣niej :)

Ja sw贸j zestaw kupi艂am na allegro. Nie by艂 to oryginalny zestaw od Semilaca. Lampa LED, kt贸r膮 zakupi艂am nie by艂a ich oryginaln膮. Po 30 minutach dzia艂ania, zepsu艂a si臋. Musieli艣my kupi膰 niestety inn膮. Wys艂a艂am ch艂opaka samego na zakupy i kupi艂 mi naprawd臋 艣wietn膮 lamp臋 UV. Posiada elektryczny licznik, do tego ustawiam go sobie np. na 120 sekund i dopiero gdy w艂o偶臋 r臋k臋 lampa zaczyna dzia艂a膰. Po mini臋ciu czasu, gdy w艂o偶臋 ponownie nie musz臋 ju偶 nic ustawia膰, a lampa sama ponownie w艂膮cza si臋 na 120 sekund. Jestem z niej jak na razie naprawd臋 zadowolona. Koszt takiej lampy to 140 z艂.

Jest to moja pierwsza przygoda z hybrydami, poniewa偶 wcze艣niej tego nie robi艂am. Jedynie rok temu zrobi艂a mi je kole偶anka, poniewa偶 sz艂am na wesele. Spodoba艂o mi si臋 to, 偶e przez 2, a nawet 3 tygodnie nie musz臋 przejmowa膰 si臋 paznokciami. Fakt, 偶e robienie takiego manicure jest czasoch艂onne, ale my艣l臋, 偶e warto :)





Zestaw sk艂ada si臋 z najpotrzebniejszych rzeczy, plus akurat ja wybra艂am sobie taki z py艂kiem do tworzenia efektu syrenki. W paczce znalaz艂am odt艂uszczacz, aceton, patyczki drewniane 10 sztuk, blok polerski oraz pilniczek, waciki bezpy艂owe 100 sztuk, rade艂ko, baza i top oraz 3 wybrane przeze mnie kolorki.


















Kolorki jakie wybra艂am to Pastel Peach nr 102, Silver Dust nr 093 oraz Caribbean See nr 073.

















Kt贸ra z Was r贸wnie偶 robi hybrydy? :*













drugi blog || insta

10 komentarzy :

  1. Dziwne 偶e przesta艂a dzia艂a膰, 艣wietne zdobienie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 si臋 zdziwi艂am... Dzi臋kuj臋 :)

      Usu艅
  2. jeszcze nigdy nie mia艂am hybryd.. ciekawe ile b臋dzie trwa艂 ten stan :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jeszcze nie mia艂am ale nabieram coraz wi臋kszej ochoty... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja bardzo lubi臋 hybrydy, chyba najbardziej podoba mi si臋 fakt, 偶e nie musz臋 si臋 ba膰, gdy waln臋 paznokciami o jaki艣 przedmiot, 偶e nie b臋d臋 mia艂a po艂owy paznokci ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentuj膮cych :)
To dzi臋ki Wam mam motywacj臋 do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrze偶one.