sobota, 30 stycznia 2016

Ulubieńcy stycznia :)

Cześć dziewczyny! :)
Witam Was w ten słoneczny dzień, bynajmniej u mnie taki jest :D
Dzień trwa już coraz dłużej co mnie bardzo cieszy :)
Styczeń się kończy i przychodzi następny miesiąc. Wraz z tym zaczęły się moje ferie. Niebawem poinformuję Was dokąd się wybieram :D
Ale jak na razie chcę Wam pokazać moich ulubieńców tego miesiąca. No to zaczynamy!








 Zaczynamy od ust. Pierwszym ulubieńcem jest balsam do ust z firmy Carmex. Posiadam wersję klasyczną. Jest dla mnie niezastąpiony! Coś czuję, że nigdy się nie rozstaniemy.

Kolejnymi ulubieńcami z tej kategorii są dwie pomadki. Jedna z nich to Golden Rose Matte Lipstick, a druga Wibo Lovely Color Wear Long Lasitng, o której już pisałam na moim blogu. Wpis możecie znaleźć tu.


Przechodzimy dalej :)
Kolejnymi ulubieńcami są produkty do twarzy. Jednym z nich jest podkład essence Stay all day 16h.
Podkład spełnia wszystkie moje wymagania. Zakrywa wszystkie niedoskonałości, nadając skórze ładny wygląd. Posiadaj go w kolorku 15. Jednak powinnam kupić go w odcieniu jaśniejszym, ponieważ jest dla mnie troszkę zbyt beżowy. Jednak nie widać tego tak bardzo :)

Kolejnym ulubieńcem jest korektor z KOBO. Korektor ma nie tylko działać kryjąco, ale również podelująco. Producent zapewnia nas, że zakrywa tam, gdzie powinien to robić, ale również modeluje przy tym twarz. Jednak używam go tylko do zakrywania niedoskonałości oraz cieni pod oczami.






Ostatnimi ulubieńcami w tym miesiącu są Wibo eyebrow stylist oraz Maybelline The Colossal Volum.
Produkt do brwi dobrze się sprawdza u mnie, jednak szkoda, że występuje tylko w jednym odcieniu. Podkreśla brwi oraz zakrywa wszelkie dziury.

Natomiast tusz do rzęs ślicznie rozdziela oraz wydłuża rzęsy. Nie skleja ich oraz nie pozostawia po sobie żadnych grudek. Do tego jest naprawdę wydajny, ponieważ kupiłam go w zeszłym roku na wiosnę i do tej pory go mam, a używam na dwie warstwy.











To już wszyscy moi ulubieńcy w tym miesiącu. Wpadło Wam coś w oko? A może również to używacie?
Pozdrawiam :)

drugi blog || insta


32 komentarze :

  1. Z GR wole zdecydowanie pomadki Velvet matte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Carmex oraz kredkę z Golden Rose (jaki to numerek?) :)Korektor z Kobo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię pomadkę z Lovely mam aż 3 odcienie, żałuję że nie ma ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni Ci Twoi ulubieńcy :) Sporo dobrego o tych produktach słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie się podobają :)

      Usuń
  5. Zastanawiałam się nad tym korektorem z Kobo ale znalazłam tylko same ciemniejsze sztuki, a ja jestem bardzo blada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja kupowałam to niestety było tylko kilka odcieni :(

      Usuń
  6. ja Carmexu nigdy nie lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam z nim miłych przeżyć, ale kupiłam nowy i jest super :)

      Usuń
  7. GR ma fajne pomadki moja ulubiona to velvet 02

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy. Bardzo zaciekawiła mnie ta pomadka z Golden Rose. Wygląda na prawdę ciekawie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widze u blogerki ten podklad, sama go mam i jestem nim bardziej zachwycona niz moimi pozostalymi drozszymi ! Polecam mega mega <3! Swietny post kochana ;** buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ulubieńcy. Mam taką samą pomadkę z Wibo. Jest super.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam ten tusz Colosal- jest rewelacyjny :)
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tusze Maybelline - u mnie też jedno opakowanie starcza na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje:) zapraszam na wpsolna obs :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś kochałam Colosale, wiele opakowań zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno kupię jeszcze nie jeden :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.