piątek, 22 stycznia 2016

StyloweButy | Stylizacje

Cześć kochani! :*
Jako, iż karnawał oraz studniówki trwają, a my szybkim krokiem zbliżamy się do postu, przychodzę do Was dzisiaj z propozycjami stylizacji ze strony StyloweButy.pl. Sklep ten, jak mówi nazwa, posiada wiele ciekawych i bardzo stylowych butów. Jednak możemy znaleźć w nim również sukienki i akcesoria. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
 A teraz zapraszam Was do obejrzenia kilku stylizacji jakie dla Was przygotowałam :)


Stylizacja nr. 1 - złote szaleństwo






Sukienka, którą wybrałam urzekła mnie prostotą. Mimo tego jest naprawdę śliczna. Złoty pasek dodaje jej uroku.
W połączeniu ze złotymi dodatkami możemy stworzyć niesamowity look.
























Do sukienki wybrałam prześliczne złote buciki.
Właśnie o takich marzę na własną studniówkę, która już za rok :) Szpileczki z ostrym czubkiem oraz cienkim obcasikiem. Idealnie :)













Stylizacja nr. 2 - czysta biel







  Sukienka ta bardzo mi się spodobała. Wygląda tak niewinnie. Jednak posiada ona wycięcie poniżej biustu wypełnione siateczką oraz kolejne wycięcie powyżej kolan. Biel kojarzona jest z czystością. Ciuszek jednak pokazuje, że można ją kojarzyć z czymś innym ;)

















Zwykłe czarne, lakierowane szpilki. Nic dodać, nic ująć.
Na pewno każda kobieta takie posiada, a bynajmniej u każdej powinny znaleźć się zwykłe czarne szpilki w szafie :)











Stylizacja nr. 3 - klasyczna czerń




Sukienka, która widnieje obok na zdjęciu należy do prostych czarnych, lub tak zwana "mała czarna".
Jak to mówią każda kobieta musi posiadać taką sukienkę.
Jest idealna na każdą okazję! Reszta zależy od dobranych butów oraz dodatków.



















Tym razem wybrałam szpilki w kolorze czerwonego wina. Podobne do tych czarnych. Znowu lakierowane i bardzo ładne.
Ja osobiście lubię wysokie obcasy dlatego te buciki do mnie przemawiają :)
Obuwie idealne na randkę, większe wyjście czy imprezę.











Mam nadzieję, że spodobały Wam się zaprezentowane przeze mnie stylizacje. Może nie jest ich dużo, ale osobiście, bardzo mi się podobają :)



Przy okazji, jeśli poszukujecie lampy LED, to serdecznie zapraszam :) Posiadam taką nową i gorąco polecam. KLIK


18 komentarzy :

  1. Każda stylizacja bardzo się mi podoba. Szczególnie te złote butki idealne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stylizacje boskie;) a buty bym przygarnęła;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty rewelacja :) Stylizacje klasyczne i eleganckie :) Pierwsza propozycja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie pierwsza sukienka :) Lubię czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń zawsze idealna na każdą okazje :)

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super propozycje ! :*

    www.patryczko.blogspot.com
    Zapraszam na Mojego bloga ! Dopiero zaczynam
    było by mi miło gdybyś weszła i zostawiła coś po sobie albo wyraziła swoja ocene :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.