poniedziałek, 1 lutego 2016

Przegląd NikButik #1 | Botki ☺



Hej, witajcie :)
Niedawno, szukając jakichś sklepów internetowych z butami, znalazłam NikButik. Sklep posiada duży asortyment. Możemy znaleźć tam wiele ciekawych rodzajów butów. Postanowiłam z każdego z nich przedstawić Wam po kilka z nich. Oczywiście wybieram te, które mi najbardziej wpadły w oko :)



Pierwsze z nich to botki na obcasie. Wyglądają bardzo ładnie. Obcas jest grubszy, więc stopa jest o wiele stabilniejsza. Buty wykonane są w wysokiej jakości skór oraz na pewno posłużą wiele lat. Wnętrze buta jest ocieplane, a wkładka wykonana jest ze skóry naturalnej. 















Granatowe botki wykonane z wysokiej jakości skóry naturalnej wewnątrz ocieplane polarem. 
Z boku znajduje się modna guma, a z tyłu przepiękny, złoty zamek, który dodaje uroku całemu obuwiu. 















Czarne botki NIK wykonane ze skóry naturalnej licowej przepięknie się prezentują. W środku wraz z wkładką są ocieplane. Idealne również na mroźne dni. 

















A teraz ostatnie botki, które na pewno nie spodobają się każdemu, jednak mają w sobie to coś, co mnie w nich urzekło. Buty wykonane są ze skóry naturalnej typu nubuk. Wewnątrz są ocieplane. Kolor brązowy jest cieniowany, co można zauważyć na zdjęciu. Buty w połączeniu z różnymi ciekawymi stylizacjami będą świetnie wyglądały :)















Z sekcji botki to wszystko co chciałam Wam pokazać dzisiaj :) Mam nadzieję, że się podoba i na pewno pojawi się kolejny dział butów :) Jeśli chcecie odwiedzić stronę, wystarczy kliknąć w baner, który znajduje się na pasku obok :)



36 komentarzy :

  1. granatowe sa jak dla mnie:)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudności! ale mi się podobają! Obs? Zacznij ja dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i z pewnością wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czarne Nik bardzo ładne. W moim guście

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. większości to własnie one najbardziej wpadły w oko :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę tą stronę. Fajne butki pierwsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam na nią przez przypadek i na pewno odwiedze ją nie raz :)

      Usuń
  8. Mi się podobają wszystkie <3
    Dziękuję za obserwację i również obserwuje!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne butki :) pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne :) Bardzo mi się podobają tego typu buty, co na dwóch pierwszych zdjęciach, ale niestety mam tak wielką nogę, że wyglądają komicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy niektórych butach tez mam ten sam problem :(

      Usuń
  11. wszystkie mi sie podobaja :) kochana pytałaś o obserwacje ? Ja już , czekam na rewanz :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sztyblety są teraz bardzo modne :) z resztą ten fason chyba nie wyjdzie z mody ;) w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne buty :) 1 i 3 najlepsze moim zdaniem :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne butki :)


    Zapraszam na mój blog blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od kogoś kto już ma doświadczenie w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.