piątek, 1 stycznia 2016

✺ PODSUMOWANIE I POSTANOWIENIA ✺

Witajcie kochani w nowym roku! Jak przyjęliście 2016 rok? Ja w rodzinnym gronie, ale muszę przyznać, że bawiłam się dobrze. Żałowałam cały czas, że nie idę na żadną imprezkę, ale wieczór spędziłam naprawdę miło.

Rok 2015 był dla mnie pełen przeróżnych zdarzeń i emocji. Zdałam prawo jazdy, egzamin zawodowy oraz rodzice zrobili mi cudowną imprezę osiemnastkową. Jednak były też takie wydarzenia, które nie należą do miłych. Straciłam dziadka, a dwa miesiące później drugi dziadek miał udar, a teraz leży w szpitalu w połowie sparaliżowany. Długo zastanawiałam się czy powinnam to tutaj pisać, jednak stwierdziłam, że jest to mój blog i piszę tu wszystko to, co chcę napisać.

Szczerze mówiąc cieszę się, że rozpoczął się kolejny, bo już 19 rozdział w moim życiu. Czas płynie mi niesamowicie szybko. We wrześniu będę już w klasie maturalnej i teraz cieszę się, że wybrałam jednak technikum. Gdybym teraz miała zdawać maturę to chyba nie dałabym rady...

Na moim blogu w 2015 roku praktycznie nie działo się nic. Tyle razy postanawiałam sobie, że zacznę pisać systematycznie. Niestety zawsze miałam jakąś wymówkę żeby tego nie zrobić.
Jednak od dzisiaj, pierwszego stycznia 2016 roku, ja Beata, postanawiam, że będę częściej dodawać wpisy. Dlaczego mam nie robić czegoś co tak naprawdę sprawia mi przyjemność? Postanowiłam, że nie będę się przejmować małą ilością obserwujących i czytających tego bloga. To po części będzie też dla mnie pamiętnik, bo dlaczego nie?


A Wam jak minął sylwester? :)



drugi blog || insta

8 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.