środa, 6 stycznia 2016

Moja wieczorna rutyna ☕

Hej, witajcie :)
Przychodzę do Was dzisiaj z moją wieczorną rutyną. Tego typu wpisy można znaleźć na dużej ilości blogów.
Demakijaż jest bardzo ważny. Pamiętajcie o tym :)
















Ja swoją wieczorną rutynę zaczynam od demakijażu oczu oraz twarzy. Na dwa waciki nalewam płynu micelarnego z Garniera i zmywam nim makijaż z oczu.
Natomiast płynem z ziaji zmywam resztę twarzy.
 Następnie na twarz nakładam albo mleczko z Bebeauty, albo maseczkę z Garniera. Zazwyczaj maskę nakładam wtedy, gdy chcę pozbyć się zaskórników, ponieważ posiada ona peeling.
 

 Do oczyszczenia twarzy używam szczoteczki sonicznej z Brauna. Szczoteczka jest nowa i dostałam ją przed świętami. Jak na razie spisuje się bardzo dobrze. Jestem z niej zadowolona. Po oczyszczeniu twarz staje się gładsza.



A na koniec nakładam krem z eveline, który świetnie nawilża moją twarz. Natomiast na usta carmex, ponieważ moje usta podczas mrozów stały się mega spierzchnięte.







A jak wygląda Wasz demakijaż? Używacie któryś z podanych przeze mnie kosmetyków?
Pozdrawiam :*


drugi blog || insta



16 komentarzy :

  1. Płyn micelarny z Garniera , to też mój ulubieniec :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że dobry, to jeszcze wydajny :)

      Usuń
  2. Ten Micek z Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ma on dużo zwolenniczek :)

      Usuń
  3. muszę sobie sprawić taką szczoteczkę do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam mleczka do demakijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, właśnie dlatego zaczęłam go używać do tej szczoteczki :)

      Usuń
  5. A ja właśnie wykończyłam swój płyn micelarny z Biodermy, jutro w Rossmannie zasadzę się na ten z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam, bodajże w kaufie, że jest przecena :)

      Usuń
  6. demakijaż można wykonywać przeróżnymi kosmetykami, najważniejsza jest jednak technika i dokładność :) z twoich produktów używam micela z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn z Garniera uwielbiam. Teraz mam zielony i jest równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ma on bardzo dużo zwolenniczek :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.