sobota, 16 stycznia 2016

LookBook #1 | SZKOLNY|KONKURS

Cześć wszystkim :)
Postanowiłam, że zrobię mini lookbook dla Was :) Mamy teraz bardzo dziwną pogodę. Środek zimy, a tu raz pad śnieg, a za chwilę mamy +5 stopni i odwilż. A jak u Was z pogodą?

Dzisiejsze dwa stroje składają się z dwóch nowych bluzek, a właściwie to koszuli i bluzy, które zakupiłam na wyprzedaży w sklepie House. Jeden bardziej elegancki, drugi natomiast sportowy. Każdy znajdzie coś dla siebie, oby!
Zapraszam do dalszego oglądania :)




koszula - house
spodnie - only
parka - tiffany
buty - ccc








bluza - house
spodnie - c&a
buty- adidas
kurtka - 4f
szalik - pepco





Taki mały pomocnik :)                                             


30 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedyś często nosiłam koszule w kratę :)

      Usuń
  2. Ładna koszula :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje :) bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje :)
    i piesełek się załapał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor kurtki :) A jaki piesek kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszula!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna koszula i kurtka z 4f :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Angielska krata wraca do łask. Ostatnio widzę w sklepach mnóstwo szali w jej wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szali tego typu jest naprawdę bardzo dużo ;)

      Usuń
  10. uwielbiam koszule, a ta jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kraciasta koszula <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.