sobota, 6 września 2014

Perfumy YODEYMA PARIS

Witajcie! :)
Postanowiłam dzisiaj zrobić małą recenzję perfum z firmy YODEYMA PARIS. W połowie sierpnia zamówiłam sobie jedną próbkę. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam jaki zapach wybrać, bo nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą. Jednak zaraz po samym sprawdzeniu zapachu stwierdziłam, że był to dobry wybór! :)



Do perfum załączona była również ulotka informująca o zapachach. Ja wybrałam Celebrity Women. Kojarzy mi się bardzo z jednym z zapachów Calvina Kleina, które miałam okazje mieć na sobie na tegorocznych wakacjach. Na ulotce zapach ten jest opisany jako orientalno-kwiatowy, piękno i życie. Mi osobiście bardzo się podoba i myślę, że mogę polecić je każdemu. Jednak sama nie kupiłabym perfum za prawie 100 zł. 

10 komentarzy :

  1. Dobrze, że Ci odpowiada.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszt jest rzeczywiście spory, ale skoro przypadły Ci do gustu to może jednak czasem się skusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda taka próbka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałabym tyle za perfumy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i liczę na rewanż, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o świetne :*
    obserwacja za obserwacje?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby były tańsze, to możliwe, że bym się na nie skusiła :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam swoją próbkę i jestem zachwycona, bo wybierałam na chybił-trafił, a są śliczne :) chyba Aqua Women

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Zapraszam do obserwacji.
Odwiedzam blogi komentujących :)
To dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.